FANDOM

The Evil King - to dwudziesty trzeci odcinek sezonu 2 serialu Para Królów.

Streszczenie:Edytuj

Część 1Edytuj

Gdy na Kinkow pojawiają się dwa Księżyce, Królów odwiedza duch pierwszego króla Kinkow, Malakai, który opowiada o królu Kalakai, który stał się zły i stworzył mroczną stronę wyspy. Stworzył magiczny zamek, i poprzysięgł zemstę, poprzez zatopienie Kinkow. Dowiadują się również, że zły bliźniak mu w tym pomoże. Po przesłuchaniu wszystkich bliźniaków na Kinkow, okazuje się, że to któryś z nich zniszczy wyspę. Kłótnia chłopców sprawia, że Lanny postanawia za pomocą swojej ryby zmusić ich do podróży na mroczną stronę wyspy... Gdy się tam udają, dowiadują się, że zamek widać przy świetle dwóch Księżyców, a gdy któryś z nich okaże się być złym, Księżyc zrobi się czerwony. Chłopcy siadają na tronie po kolei. Księżyc nie robi się czerwony i odchodzą... Tymczasem Mikayla ma koszmar, w którym ona i Brady się całują... Postanawia unikać Króla. Na dodatek, Candace, dziewczyna z programów na Kinkow, mówi, że Boomer jest popularniejszy od Brady'ego...

Część 2Edytuj

Gdy Królowie wracają do zamku, Księżyc robi się czerwony. Brady okazuje się zły. Tymczasem Lanny dowiaduje się, że jego ryba jest zaczarowanym Kalakaim. Gdy król się uwalnia, rozkazuje Lanny'emu znaleźć królów i ich ukłuć magicznym cierniem. W ten sposób, zdobędzie ich pierścienie. Lanny kłuje Brady'ego i ten staje się zły. Kradnie pierścień Boomer'a i ucieka do zamku na mrocznej stronie wyspy. Mikayla, Boomer i Mason idą go uratować. Gdy Mason walczy z Kalakaim, Brady walczy z Boomer'em. Okazuje się, że Candace zmyśliła ankietę i Boomer to mówi Brady'emu. Mikayla całuje Brady'ego i go odczarowuje. Kalakai spada w przepaść. Znów zmienia się w rybę i ciągle knuje z Lanny'm. Tymczasem chłopcy się godzą. Brady mówi, że Mikayla fo kocha, a Mason chce się na niego rzucić, ale powstrzymuje go Boomer.

Obsada:Edytuj

Główna: Edytuj

Mitchell Musso jako Brady

Doc Shaw jako Boomer

Ryan Ochoa jako Lanny

Geno Segers jako Mason

Kelsey Chow jako Mikayla

Drugoplanowa:Edytuj

Mikey Post jako Sherpa Squonk

Vincent Pastore jako Yamakoshi

Gościnnie:Edytuj

Bobby Ray Shafer jako Malakai

Brittany Ross jako Candace

Cytaty:Edytuj

Lanny: Nowy plan.

Brady: Oberwać brwi?

Lanny: MOJE BRWI SĄ W PORZĄDKU!!!

Brady: Kochamy Kinkow i wszystkie piękne panie, które tu mieszkają, prawda, Mikayla?

Mikayla: Muszę iść wyostrzyć nogi, znaczy... ogolić miecze! I-idę!

Brady: Koleś, chyba jej odbiło!

Boomer: Nonsens, Mikayla zawsze od ciebie ucieka!

Mikayla całuje Brady'ego

Brady: WHOO! Mikayla, czy ty właśnie, dlaczego? Hej tam, dziewczyno!

Boomer: Więc mamy normalnego Brady'ego... ale coś złego stało się Mikayli!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki